Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zapytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 26 sierpnia 2025 roku.
5.
Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
6.
Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności między sesjami.
7.
Informacja o realizacji inwestycji na terenie Miasta i Gminy.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XVI/108/25 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 30 czerwca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na działkach o nr ewidencyjnych 347/3 i 366, obręb Miasto Ryn. Druk 1
9.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek 422 i 348/1 obręb Miasto Ryn przy ul. Mazurskiej. Druk 8
10.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały Nr XXXVIII/299/21 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 22 grudnia 2021 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Ryn. Druk 2
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym umów dzierżaw na okres 10 lat nieruchomości oznaczonej nr 168/2 w obrębie miasto Ryn gm. Ryn. Druk 3
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości oznaczonej nr 127/13 w obrębie Kronowo gm. Ryn. Druk 4
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr 220/56, położonej w obrębie miasto Ryn, gmina Ryn. Druk 5
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr 220/57, położonej w obrębie miasto Ryn, gmina Ryn. Druk 6
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości mieszkalnej położonej przy ul. Ratuszowej 41 w Rynie stanowiącej własność Gminy Ryn i udzielenie bonifikaty. Druk 7
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Ryn na 2025 r. Druk 9
17.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie pomocy finansowej Powiatowi Giżyckiemu. Druk 10
18.
Wolne wnioski i informacje.
19.
Zamknięcie posiedzenia.