Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zapytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 29 września 2025 roku.
5.
Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
6.
Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności w okresie między sesjami.
7.
Protokół Komisji Rewizyjnej z kontroli dotacji przeznaczanych z budżetu gminy na zadania realizowane przez organizacje pozarządowe.
8.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Ryn w roku szkolnym 2024/25.
9.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę części zabudowanych nieruchomości oznaczonych nr 128/24, nr 49/3 i nr 48 przy ul. Portowej w Rynie. Druk 1
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek podatku od nieruchomości. Druk 2
12.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Ryn. Druk 3
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami Gminy Ryn konsultacji społecznych dotyczących Budżetu Obywatelskiego Gminy Ryn na 2027 rok oraz wymagań, jakie powinien spełnić projekt budżetu obywatelskiego. Druk 4
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Ryn na 2025 r. Druk 5
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ryn na lata 2025-2036. Druk 6
16.
Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia wniosku o podjęcie działań zmierzających do uchwalenia lokalnych regulacji w zakresie ograniczenia godzin nocnej sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży oraz uporządkowania liczby zezwoleń i zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania alkoholu na ternie Gminy Ryn. Druk 7
17.
Wolne wnioski i informacje.
18.
Zamknięcie posiedzenia.